duminică, 8 ianuarie 2012

Exercitiu de autoreflectie

            Ce-am uitat?
    Data precisa a primei mele amintiri...
    Ce haine purtam atunci cand m-am indragostit prima data...
    Prima impresie despre lume dupa ce-am schimbat prefixul varstei ultima data..
    Ce ganduri am avut in prima zi de munca..
    Titlul primei carti citite...
    Sentimentul avut cand am iesit prima data din tara...
     Gustul strugurilor stafiditi din podul bunicilor...
     .................................................................................
          Ce tin minte?
     Ziua cand s-a nascut fratele meu
     Zilele cand au murit bunicii mei...
     Filmul pe care il vizionam cand am primit vestea mortii tatalui meu...
     Aspiratiile mele adolescentine...
     Efortul autodidact care m-a format...
     Zilele lui decembrie '89
     Ce haine purtam cand m-am indragostit ultima data...
     .........................................................................................
         Ce n-ar trebui sa uit?
      Afectiunea ce-o datorez parintilor mei...
     Rolul consecventei in ceea ce am devenit...
     Ca farmecul aristocratiei spiritului merita toate eforturile...
     Ca prietenia este o floare rara dar exista...
     Ca iubirea e si ea o floare rara care moare daca n-o pui intr-un ghiveci...
      Ca orice copil,.mai ales al meu,e o minune ...
      Ca fiecare varsta are farmecul si energia ei daca gasesti oglinda potrivita...
      ..................................................................................................  
         Ce n-ar trebui sa tin minte?
      Numele si chipurile dusmanilor mei
      Certurile cu cei apropiati mie
      Momentele de neincredere in mine...
      Lumina lampii de gaz la care imi citeam cursurile ca studenta...
      Momentele cand am fost invidioasa ,geloasa, rautacioasa, nedreapta,veninoasa...
      Prima dezamagire politica...
      Tradarile prietenilor mei...
       .....................................................................................................
       Si totusi Dumnezeu exista.Trebuie numai sa reinvat sa-l caut...
     

2 comentarii:

  1. Stii ce n-ar trebui sa uit?Ca esti apropiata sensibilitatii mele. Citesc uimita "autoreflectie"...Tu esti tu! Si iti sta bine cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ales sa-mi public comentariul la "exercitiu de autoreflectie" , deoarece mi se pare cel mai potrivit sa-mi pot publica parerea despre doamna profesoara de Limba Romana!Voi incepe cu faptul ca doamna profesoara pe care o stim cu totii de la catedra,cea care este mai severa cu noi pentru a ne putea invata ceva bun si folositor in viata, este exceptionala in profesia aceasta care dupa parerea mea i se potriveste si sincera sa fiu nu as vedea-o cu o alta profesie, nu cred ca i s-ar potrivi o alta profesie. Lasand la o parte severitatea doamnei profesor care este cu totul numai pentru binele elevilor,ora de Limba Romana este singura ora ,cred, la care discutam si invatam lucruri care nu tin neaparat de scoala. Vreau sa va spun doamna profesor(va vorbesc cu doamna profesor pentru ca am un anumit respect fata de dumneavoastra)ca va admir foarte mult, iar minutele in care ne-ati invatat si altceva inafara de Limba Romana pentru mine au contat si am tinut cont de anumite sfaturi ca sa le spun asa,atat cat m-a dus pe mine capul sa le memorez si sa tin cont de ele. In spatele doamnei profesor se ascunde,dupa parerea mea, o femeie exceptionala, o femeie de admirat cu o experienta de viata, o femeie care stie sa se impuna, care stie sa se faca auzita care stie ce vrea de la viata! Ce vreau sa va spun este ca va admir foarte mult si incerc sa tin cont de sfaturile dumneavoastra atat cat sunt in stare. Nu vreau sa-mi spun numele,deoarece nu vreau ca anumiti colegi care vor fi curiosi sa citeasca acest blog sa se gandeasca ca mi-am spus parerea doar ca sa "ma pun bine" cu doamna Petanca. Spun doar ca sunt din clasa aXa B din liceul Tudor Vianu. As vrea sa va propun sa scrieti si despre tot ce inseamna familie in general.Ma intereseaza mai mult parerea despre familie in general cu mai multi copii de exemplu 2 a caror parinti sunt despartiti si care fiecare parinte isi reface viata dar ei sunt inca casatoriti. vreau sa aflu cat mai multe. Cum sunt afectati copii? Ce probleme i-ar determina pe parinti sa divorteze sau sa se desparta? etc. ma intereseaza acest subiect,deoarece fac parte dintr-o astfel de familie si vreau sa screti dumneavoastra,pentru ca stiu ca imi va fi de folos ce veti scrie. Astept cu nerabdare sa scrieti!

    RăspundețiȘtergere