joi, 5 ianuarie 2012

Chestionarul lui Proust

1. Principala mea trasatura
Seriozitatea... flexibila si receptiva
2. Calitatea pe care doresc sa o intalnesc la un barbat
Naturaletea inteligentei si a umorului
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
Lipsa ipocriziei
4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei
Conversatiile suculente si sincere
5. Principalul meu defect
Impulsivitatea vanitoasa permanentizata si acutizata
6. Indeletnicirea mea preferata
Sa vorbesc/ conversez, sa caut oricand si oriunde inefabilul, atipicul
7. Fericirea pe care mi-o visez
Sa fiu rationala, echilibrata emotional si cu simtul masurii
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
Imbatranirea prematura intr-o singuratate a spiritului pierdut
9. Locul unde as vrea sa traiesc
Intr-o suburbie plina de verdeata a unui oras universitar... american, daca se poate
10. Culoarea mea preferata
Albul
11. Floarea care-mi place
Lacramioarele/ margaritare
12. Pasarea mea preferata
Paunul
13. Prozatorii mei preferati
Hortensia Papadat- Bengescu, Dostoievski, Kafka, Nina Berberova, Borges, Virginia Woolf
14. Poetii mei preferati
Baudelaire, Nichita Stanescu, Walt Whitman, Pillat, Arghezi, Shakespeare
15. Eroii mei preferati din literatura
Don Quijote de La Mancha, Oedip, Candid(Voltaire), Raskolnikov
16. Eroinele mele preferate din literatura
Madame Bovary, Doamna T., Ana Karenina, Nora(Ibsen)
17. Compozitorii mei preferati
Beethoven, Mozart, Bach, Verdi, Chopin
18. Pictorii mei preferati
Picasso, Dali, Tonitza, Andy Warhol
19. Eroii mei preferati din viata reala
Boierii de moda veche, aristocratii zilelor noastre(Marie Rose Mociornita), ,,Boierii mintii"(Neagu Djuvara), Christofor Columb, Bill Gates
20. Ce urasc cel mai mult
Nedreptatea repetabila
21. Calitatea pe care as vrea s-o am din nastere
Disponibilitatea de a fi buna cu ceilalti neconditionat
22. Cum as vrea sa mor
De batranete
23. Greselile care imi inspira cea mai mare indulgenta
Cele facute din inconstienta
24. Deviza mea
,,Carpe diem!"

Un comentariu: