luni, 13 februarie 2012

It's a mystery !

        Si totul a inceput intr-o zi de septembrie,  nu-mi amintesc cat de luminoasa era ziua aceea, stiu doar ca tu mi-ai luminat-o prin vocea atat de calda si gesturile atat de sigure si de unduioase. Este o trasatura pe care o recunosc dupa atatia ani,  aceeasi miscare invaluitoare a mainilor care ma atrag aproape insesizabil spre un necunoscut promitator...
        Era apoi gestul pe care intre timp l-ai pierdut (pentru ca mi-am tuns parul)  de a-mi apuca o suvita si de-a ma trage spre tine incercand sa ma lamuresti ceva. Era in acest gest nu intrebare,  nici chemare ci dorinta de celalalt,  de invelisul lui exterior,  de aparentele ce-l purtasera spre tine.
         E un mesaj dus de valuri inghetate un preludiu pentru eternitate ? Te pregatesti pentru departari si nu ma uiti,  chemari de vise,  de ganduri si sperante te tin langa mine, te uiti in zare dar vorbesti despre noi,  in iarna turbata de afara visezi langa mine la soare si la verdele vietii...
        Si cuvintele se pierd nu in trecut ci spre un viitor nesigur si miile de cuvinte ce ne-au unit de la distanta le rasfoiesti periodic nu amuzat ci melancolic,  increzator ca, de vreme ce ne-au unit o data, o vor face si a doua oara.  Si datele se tot perinda aceleasi de atatia ani si ziua de maine e o data din acestea nu cu rezonanta comerciala de care atata ne ferim ci cu cea a unui inceput atat de dorit...
        Ai avut dreptate candva cand spuneai ca e pacat de atata efort si ca n-are cum sa fie o greseala ceva ce a durat.  Suntem sub vremuri care ne strivesc, ne asimileaza cu niste sarmani supravietuitori mai norocosi decat eroii lui Shakespeare . Pentru ca dincolo de pasiunea  indragostitilor din Verona nu vom sti niciodata cum ar fi fost viata lor daca n-ar fi murit...Eros si Thanatos...Noi insa am aflat.
       Si mai stiu ca sufletele noastre au simtit la unison, ca de cele mai multe ori n-a fost nevoie de cuvinte, ca galanteria si curtoazia n-au disparut azi asa cum nici delicatetea si sensibilitatea nu au depus armele definitiv.
       Si totul se termina tarziu, cu bine, cu ...s-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea-asa...it's a mystery!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu